bloglovin

Hux flux efter att jag bestämt mig för att följa en blogg genom nåt som tydligen heter bloglovin, befann jag mig på en sida med stränga order om vad jag skulle göra. Bland annat var informationen att jag skulle klistra in nedanstående länk i ett inlägg i min blogg. Lydig som jag är (ibland) gjorde jag naturligtvis som det stod. Vad som händer härnäst återstår att se. Nu ska jag i alla fall ägna mig åt att läsa lite i bloggen jag be´stämt mig för att följa.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3556515/lilla-huset-pa-banvallen?claim=27yp9j8d455">Följ min blogg med Bloglovin</a>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilla huset på banvallen

Det går inte att styra livet - bara att välja hur man ska förhålla sig till det.

RSS 2.0