Nu är det dags, nya bloggen är färdig för användning

Det här blir mitt sista inlägg på den här bloggen, för den här gången i alla fall. Alla inlägg är flyttade, det mesta har färgats rosa och det känns redan hemtamt och trevligt på mitt nya place. Jag kan inte påstå att det är alldeles färdigmöblerat, men det finns i alla fall sängplatser och läshörnor för alla.  

Det skulle göra mig väldigt, väldigt glad och lite fånigt stolt, om Du vill följa med mig i livet på min nya blogg

"Life as I know it".

Du hittar den både på länken ovan och här: http://ulliiis.blogspot.se/

Efter att först ha varit superhemlig och vägrat lämna ut den här bloggadressen till någon, blev jag med mitt enormt tekniska sinnelag helt officiell på facebook. Efter de första chockartade timmarna, började jag gilla det mer och mer. Det beror på DIG som följt det jag skrivit och ibland även kommenterat, så TACK i massor!!.

Hoppas vi ses på nya stället!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilla huset på banvallen

Det går inte att styra livet - bara att välja hur man ska förhålla sig till det.

RSS 2.0