Bygger om och flyttar

Jag modellerar, bygger om och flyttar.. Det medför relativt mycket tystnad, men trots det en väldig massa tankeverksamhet. Bloggvärlden är en komplex plats att vistas i ibland och ibland krävs därför förnyelse. Nu är en sån gång, så därför flyttar jag min blogg... när jag byggt klart den nya, piffat till och kuddat upp. Det tar lite tid, det är det värt - i alla fall för mig som hamnar på en mer användarvänlig plats i cyberrymdens oändliga valmöjligheter. Ny plats, ny adress och nytt namn kommer att meddelas här.. när det är dags, när den nya hörnan är klar och när alla gamla inlägg flyttats tryggt på plats.

Nu blir det en sista kaffekopp innan säng. Det är en magnifik soluppgång, fåglarna har börjat kvittra in den nya dagen och kaffet är suveränt gott. Vilken otrolig ynnest det är ändå, att ha förmånen att kunna njuta av allt det en tidig morgon som dessa. Går inte annat än att bli förundrat tacksam och till och med lite rörd. God morgon och godmorgon med andra ord.




Kommentarer
Spader Madame

Spännande!

2012-06-04 @ 08:49:11
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilla huset på banvallen

Det går inte att styra livet - bara att välja hur man ska förhålla sig till det.

RSS 2.0