Berörd & tacksam

Anders & Carro

 

Natten till igår (dvs natten till onsdag) fick jag ett telefonsamtal från en person som stod Carro väldigt nära och som även betyder mycket för mig. Eftersom det var ganska sent hade jag svårt att prata utan att väcka dem omkring mig, så jag berättade viskande om just nämnda pratproblem. Personen ifråga meddelade att han skulle skicka mig ett sms istället. Det gjorde han också, ett sms som bara en stor människa kan skriva och som värmde mig i både hjärta och själ. Jag blev glad, tacksam, berörd och så rörd att en och annan tår återigen trillade nerför mina kinder. Det är modigt att ge en annan människa nåt så värdefullt, det är bara personer som är stora nog som människor som vågar göra det och en av de personerna hade jag förmånen att få ett otroligt genuint och mycket snällt sms av igår. TACK för ditt mod och dina underbart snälla ord! TACK för att du är du!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilla huset på banvallen

Det går inte att styra livet - bara att välja hur man ska förhålla sig till det.

RSS 2.0