Så vackra ord..

Ibland kommer feedback i olika form till mig. Ibland genom en kommentar på bloggen, ibland som ett meddelande eller ett mail eller ibland personligen framfört. Oavsett vilken form det än har, blir jag alltid lika berörd, lika varm i hjärtat och så väldigt gripen av alla vänliga ord. Ofta, ofta är det därför med en och annan tår rinnandes nerför mina kinder, som jag tar det till mig. Många gånger medför den positiva responsen att jag blir tämligen generad och därför inte riktigt lyckas tala om eller visa hur glad jag blir, men jag hoppas ändå att det inte lurar någon utan att det ändå går fram hur mycket alla vackra ord, all medkänsla och allt stöd betyder.

 

SÅ TACK FÖR ATT NI BERÖR OCH VÄRMER MITT HJÄRTA & KRAM! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilla huset på banvallen

Det går inte att styra livet - bara att välja hur man ska förhålla sig till det.

RSS 2.0