Festligt att träna


Idag är det gymfest. Är än trött som få, men jobbar stenhårt på att vakna till. Har naturligtvis letat reda på ett klipp med Gunde som vilt vrålar "kom igen nurå", för att motivera mig inför dagens största och för den delen första steg mot ett liv som människa. Dusch!! Har faktiskt hunnit med att planera viss "sportdrycksmeny" och känner mig tillfreds med dessa energigivande val. Hittar jag bara garderoben med innehåll, kan det här bli en suverän dag. Eller vad säger jag, är inte riktigt vaken än, Det här kommer att bli en helt galet stålande och festliig dag!!



Kommentarer
majan

mjo, de blev det nog å

kram till dig

2012-05-06 @ 13:15:27
Ulrika

Kram tillbaka Majan :)

2012-05-09 @ 02:35:07
URL: http://ninjasoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilla huset på banvallen

Det går inte att styra livet - bara att välja hur man ska förhålla sig till det.

RSS 2.0